Szellem típusú támadások
2012.07.02. 18:29
Astonish - Ijesztés/Megrémisztés |
30/100% |
Leírás: A használó megijeszti ellenfelét, amitől az nagy eséllyel behátrálhat. |
Confuse ray - Összezavarósugár |
---/100% |
Leírás: A pokemon egy fénysugarat küld az ellenfelére, amitől az összezavarodik. |
Curse - Átok |
--- |
Leírás:Egy mozdulat, amelynek más a hatása a szellem pokemonoknál, mint más típusúnál. |
Destiny bond - Végzet kötelék |
--- |
Leírás: Csak akkor működik, ha a kiütés előtti körben használják. Ha a használó kidől, utána az ellenfél is kidől. |
Grudge - Neheztelés |
--- |
Leírás: A használatkor semmi hatása nincsen. Viszont ha a használó kidől, az őt kiütő támadást nem lehet többet használni a harcban. |
Hex - Rontás/Bűbáj |
50/100% |
Leírás: Ha az ellenfélnek valamilyen státusz problémája van, ez a támadás dupla erővel sebez. |
Lick- Nyalás |
20/100% |
Leírás: A használó megnyalja ellenfelét a nagy nyelvével. Esélyes a paralízis kialakulása az ellenfélen. |
Night shade - Éji árnyék/Árnytámadás |
---/100% |
Leírás:Minél magasabb szintű a használó, a támadás annál többet sebez. |
Nightmare - Rémálom |
---/100% |
Leírás:Az alvó pokemon életének 1/4 része elveszik körönként. Amint felkel, a hatás elmúlik. |
Ominous wind - Baljós szél |
60/100% |
Leírás:A használó erős szélmozgást hoz létre a terepen. Egy kis esély van rá, hogy a használó összes statja megnövekedjen. |
Shadow ball - Árnylabda |
80/100% |
Leírás: A sebzés mellett 20% esély van rá, hogy az ellenfél spec. védelme csökkenjen. |
Shadow claw - Árnyék karom |
70/100% |
Leírás: A használó éles karmaival csap le áldozatára. Nagy az esély kritikus találatra. |
Shadow force - Árnyék hatalom |
120/100% |
Leírás: Kétkörös mozdulat. Az első körben tölteni kell a támadást, a második körben támad. |
Shadow punch - Árnyék ütés |
60/100% |
Leírás: Ez a támadás mindig talál. |
Shadow sneak - Besurranás |
40/100% |
Leírás: A használó gyorsan megtámadja ellenfelét. Amolyan szellem típusú gyorstámadás. |
Spite - Rosszakarat/Gyülőlködés |
---/100% |
Leírás: A használó megakadályozza, hogy a legutoljára használt támadást az ellenfele ne tudja használni pár körig. |
|