Assurance - Biztosíték |
50/100% |
Ha az ellenfél már elszenvedett sebzést abban a körben, a támadás kétszer annyit sebez. |
Beat up - Ütemnövelés |
---/100% |
Minél több pokemon harcol, annál erősebb a támadás. |
Bite - Harapás |
60/100% |
Közepes erejű fizikális támadás. 10% az esély rá, hogy az ellenfél behátrál. |
Crunch - Rágás |
80/100% |
A harapás erősebb változata. Erős fizikális támadás. 20% az esély rá, hogy az ellenfél védelmét lecsökkenti. |
Dark pulse - Sötét pulzus |
80/100% |
Erős speciális támadás. 20% az esély rá hogy az ellenfél behátrál. |
Dark void - Sötét űr |
---/80% |
Ha a mozdulat talál, a célpont elalszik. |
Embargo - Tilalom |
---/100% |
Megakadályozza, hogy az ellenfél használhasson tárgyakat. |
Faint attack - Sötét roham / Eltűnő támadás |
60/---% |
Közepes erejű támadás. Mindig talál. |
Fake tears - Hamis könnyek |
---/100% |
A használó elkezdi hullatni a könnyeit, amitől az ellenfél speciális védelme nagyot csökken. |
Flatter - Hízelgés |
---/100% |
Megemeli az ellenfél támadó erejét, majd összezavarja őt. |
Fling - Hajítás |
---/100% |
A használó nekidobja a tárgyát az ellenfélnek. A tárgytól függően változik a sebzés. |
Foul play - Aljas játék |
95/100% |
Nagyot sebző fizikális támadás. Minél nagyobb az ellenfél támadó ereje, annál többet sebez. |
Hone claws - Karomélesítés |
--- |
A használó megélesíti karmait, ezzel növelve a támadó erejét, illetve pontosságát. |
Knock off - Leütés |
20/100% |
Kis erejű támadás, viszont az ellenféltől eltávolítja a tárgyát. |
Memento - Emlékeztető |
--- |
A használó kidől, viszont az ellenfelének a támadó, illetve speciális támadó ereje nagyot csökken. |
Nasty plot - Csúny terep |
--- |
Nagyban megnöveli a használó speciális támadó erejét. |
Night daze - Éji kábulat |
85/95% |
Erős támadás. 40% az esély rá hogy csökkenti az ellenfél pontosságát. |
Night slash - Éji nyesés |
70/100% |
Közepes erejű fizikális támadás. Nagy az esély kritikus találatra. |
Payback - Visszafizetés |
50/100% |
A sebzés megduplázódik ha a használó a célpont után támad. |
Punishment - Büntetés |
---/100% |
A sebzés annál nagyobb, minél több statját emelte az ellenfél . |
Pursuit - Üldözés |
40/100% |
Kis erejű fizikális támadás. Ha az ellenfelet vissza akarják hívni, akkor a támadás ereje megduplázódik és sebzi az ellenfelet még visszahívás előtt. |
Quash - Érvénytelenítés |
--- |
Kényszeríti hogy az ellenfél utoljára támadjon abban a körben. |
Snarl - Vicsorgás |
55/95% |
A támadás sebzés után csökkenti az ellenfél speciális támadó erejét. |
Snatch - Felkapás |
--- |
Ellopja az ellenfél gyógyító, illetve státusz szabályozó modzulatát. |
Sucker punch - Elszívó ütés |
80/100% |
Nagy erejű támadás, de meghiúsul ha az ellenfél előbb támad vagy nem sebző mozdulatot használ. |
Switcheroo - Kicserélés |
--- |
A használó kicseréli ellenfelével a tárgyát. |
Taunt - Gúnyolódás |
---/100% |
A használó úgy felidegesíti ellenfelét, hogy az 2-4 körig csak támadó mozdulatokat tud használni. |
Thief - Rablás |
40/100% |
Kis erejű támadás, de ellopja az ellenfél tárgyát. |
Torment- Kínzás |
---/100% |
A többet sebző mozdulatok csak egyet fognak sebezni. |